maandag 25 november 2013

Mensen komen en gaan....

Mensen komen en gaan..

Veel mensen heb ik zien gaan, Mensen die me erg dierbaar zijn.

19-09-2008, 5jaar geleden mijn oma aan een vorm van kanker..
Mis haar nog elke dag.
Mijn oma was een speciaal vrouwtje..
Streng maar super lief, zoals een echte oma hoort te zijn!

1Jaar geleden zijn wij als een hechte vrienden groep onze geliefde vriend Patrick Zonneveld verloren aan een bedrijfs ongeluk.
10November 2012 is hij overleden...
Bij elke meeting word er over je gepraat en word je herdacht....

En zo zijn er wel veel meer mensen die ik kende die helaas zijn overleden..


Maar er kwam ook weer licht in het leven.

12-12-2010 Kwam het aller mooiste liefste knapste ventje in mijn leven:
Mijn neefje Luca
wat waren we blij dat je gezond met 10teentjes en 10vingertjes ter wereld kwam.
Je word straks alweer 4.. mijn aller liefste vriendje, wat hou ik toch van jou.
Nooit gedacht dat tante worden zo speciaal was.

En 31-0102013 kwam het andere liefste mooiste knapste ventje ter wereld.
Genaamd Zino.
Ow mannetje wat was je klein... kleine handjes met 10 vingertjes, kleine voetjes met 10 teentjes. je word alweer bijna een jaar!
Wat gaat de tijd toch hard... je wilt van alles en nu kan je het bijna.
Nog even doorzetten.

Bij de geboorte van Zino dacht ik dat ik nooit zoveel van hem kon houden als van Luca,
Daar heb ik me behoorlijk in vergist. mannetjes wat hou ik gigantisch veel van jullie!!
Het gevoel dat je krijgt als ze je aankijken... dat gevoel is nog erger dan verliefd zijn!
Want deze 2 kereltjes zijn (op mijn vader en broer na) de aller belangrijkste mannen in mijn leven<3


een vriendin die weer in mijn leven is.

Lieve Laura,
Een tijd lang geen contact gehad na een onwijs domme actie van mij.
Gelukkig ben je nu toch weer in mijn leven.
Jou wil ik echt niet meer kwijt!
Ik hou echt van jou....
Jij bent zo belangrijk voor me!
Aan jou kan ik alles kwijt..
Met jou kan ik lachen en huilen.
Je bent mijn meisje!
 +Laura de witte 








1 opmerking: