vrijdag 20 juni 2014

My life so far

Mijn leven tot zover...

Tsja.. Ook al ben ik nog steeds niet helemaal tevreden,
er zit wel vooruitgang in.
Hier een kort verslagje tot zover!

Na 2 jaar lang gekloot met mijn buikslagader en voorgelogen te zijn geweest is er dan eindelijk serieuze actie ondernomen.
Woensdag 18 Juni 2014 Heb ik dan eindelijk mijn Stand gekregen! En niet 1 maar 2!
Misschien komt het door de boosheid die we uitstraalde.. maar het is nu opgelost.
Maar erg veel vertrouwen heb ik nog steeds niet. Is ook niet zo gek na 6 x Gedotterd te worden met de beloftes elke keer dat ze dan wel een stand zouden plaatsen.
In April 2014 Zou ik dan een Stand krijgen. op de o.k en op de afdeling zelf is mij en mijn ouders zelfs verteld dat die is geplaatst. Leugens! Ow wat was ik kwaad. en ik niet alleen!
Maar het is nu gelukkig achter de rug!

Ik voel me super op de pijn na dan!


Ik pas nu 1 x in de week op in Seandelft in het huis van mijn broer op mijn kleine Monstertjes.
Wat na mijn herstel 2 x in de week word.
En ik vind het heerlijk!

gelukkig heb ik ook veel hulp door hun lieve buren.
Als er iets is kan ik er altijd terecht en ook voor de gezelligheid!


Dit zijn eigenlijk de hoogtepuntjes tot zover.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten