dinsdag 31 december 2013

verlaten

Het verlaten van sommige mensen is best moeilijk.
Vooral als ze lieve verhaaltjes tegen je vertellen dat ze zo gek op je zijn maar ondertussen gewoon met andere gaan.

Zo gaat het nou bij mij.
Ik heb dan een soort van vriend,
In het begin allemaal lief en leuk, Elke ochtend standaard wakker worden met een ochtend appje, s'middags altijd ff bellen , altijd tijd voor me etc etc etc....

Helaas gaat dit nu heeeeeel anders.
Meneer heeft opeens geen tijd, maar achteraf horen  dat ie toch bij vrienden zat,
geen appjes meer, op facebook altijd moeten lezen hoe hij andere vrouwen verleid...
hoe moet ik hier nou mee om gaan...?
Meneer belt mij alleen wanneer het hem uitkomt.
En ik ben zijn geheim..
Niemand mag iets weten over ons..
Van de week zetten ik een hartje op zijn facebook en binnen 2minuten was ie eraf..
En zo kan ik nog wel even door gaan....

Zo ook met 2e kerstdag.

haalt me laat op, maar brengt me na, 4uurtjes samen zijn weer naar huis.
even de jeuk weg moeten halen....

Meneer zit nu ook in londen.. Helemaal geweldig natuurlijk!
Met een goede vriend van hem.
vrouwen bij de fleet natuurlijk.....

Dankzij wijze woorden van mijn lieve vriendinnetje Ga ik hem voor de keuze stellen
Aangezien ik niet langer zijn geheim wil zijn en ook wat vaker bij mijn vent wil zijn.

Ze geeft me tot 1 Feb. de kans om het hem te vertellen.

Maar dit heb ik al ooit eens bij hem gedaan.. ging t een maand goed en daarna gewoon weer t zelfde liedje.
Maar als ik me eigen niet meer wil laten gebruiken als een neukertje dan moet ik het gewoon tegen hem vertellen,

Donderdag komt hij terug... hopelijk wil hij dan zo snel mogelijk afspreken zodat ik hem even kan vertellen dat ik di niet langer wil zoals het op deze manier gaat.

het is nu of nooit..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten